Selasa, 28 Februari 2012

ZAID KE ASRAMA KOLEJ VOKASIONAL SHAH ALAM

Assalammualaikum...

Alhamdulillah..aku gembira sangat bila dapat hantar Zaid ke Asrama. Zaid akan mulakan hidup dan belajar di Asrama dengan lebih berdisiplin, tapi aku tahu, Zaid memang seorang anak yang tertib dan kemas dan tersusun orangnya, terbukti bila aku melawat dia di Asrama, katil dan baju di almarinya tersusun kemas. Alhamdulillah..Alhamdulillah....aku berdoa semoga semua anak-anak ku akan hidup berdisiplin, yang paling utama solat lima waktu jangan ditinggalkan. setiap hari selepas Zaid ke Asrama , dia akan menaliponku pada waktu subuh seawal jam 5.45 pagi bertanyakan kabar dan memberitahu aku yang dia akan menunaikan solat subuh berjemaah... Alhamdulillah...pilihan aku memang tepat bila menghantarnya ke Asrama tu. semoga terus berjaya dan sukses mama doakan semua anak-anak mama.i love you .... i love all of you.